Monday 7 September 2009

Take your sweet time

Nu är jag hemma från en helg i Göteborg och en dag i skolan.

Kan berätta lite om Nelly.com high heels party på sturekompaniets nattklubb Push.
När vi kom dit trodde vi att det var ett vanligt evenemang där nelly.com skulle berätta om sina varor osv. men så var inte fallet!
Det var en ren nattklubb med gratis drinkar och campange i baren. I lokalen var där glasmonitarar med high heels i, där fick man välja ett valfritt par som dem skickar hem till mig! (ni får se mitt par när dem kommer!) Klubben Push är ett väldigt snobbigt och "pappa betalar" ställe, så jag hade förmodligen inte gått dit om det inte var för nelly.com självupptagna människor med speglar is not my thing... Men evenemanget var grymt och Goodiebagen, oj! det var den största jag någonsin sett!

Nyfikna vad där är i? om ni vill kan jag fota och visa :) det var som julafton att öppna den!!

4 comments:

Lizette Rosengren said...

Nämen oj, tack så mycket. Gillar din blogg super mycket, ännu en jag ska börja följa slaviskt :D, och ja, det var en stor goodiebag ;)

Syrran said...

Dont need to see it, I have got one too!!!!!woooohiiii!! ;)
Något avis på din något mera neutrala ögonskugga bara men du ska se att grönt blir snart inne och då kommer du komma krypandes o tigga o be om att få låna min "blåtira" färg som jag fick till ögonen!

sarah said...

men nä vad orättvist :P vad fick du i den? :D

emmi said...

tack tack tack!!! var den snygg och ser den ut som på bilden?:)