Wednesday 21 October 2009

I got my mind on it

Jag har varit så stressad på senaste tiden, jag hinner inte med något för mig själv längre. Som igår, kom hem från skolan lite över fem samtidigt som jag lagade mat så gjorde jag en powerpointpresentation som ska redovisas imoergon och när maten var i magen så var det direkt till träningen. Såhär är mina dagar, opersonliga och stressiga. Men visst, jag ska vaar stolt för att jag går den utbildnignen jag går och att jag verkligen kommer att bli något en dag, en internationell butikschef. Men ialla fall i natt sa min kropp till och jag är skit förskyld, fick stanna hemma från skolan för första gången idag, men allt jag gör är att tänka på vad dem gör i skolan.

1 comment:

Kashaya said...

Krya på dig och se till att vila och inte stressa upp dig över vad du eventuellt missar, det kanske kan kännas lite svårt men du kan alltid läsa in det sen så det brukar alltid ordna sig ändå.