Wednesday 15 July 2009

The struggles I’m facing,The chances I’m taking, Sometimes might knock me down but, No I’m not breaking.

Idag är en tråkig dag. Det åskar och regnar och allt jag ska göra är att springa ärenden, betala räkningar och träna till teoriprovet. Så där lagom kul. Men så är det vissa dagar och kanske bra att det inte är solsken när man gör sånt? Hade antagligen bara blivit jobbigare då! Ha! Det funkar, prova ett nytt face stockholm läppglans, och det blev lite plumeffekt, haha ser ut som jag putar med läpparna som en fjortis!

Lite fjortis är jag kanske som lyssnar på Miley Cyrus "the climb" men texten är verkligen fin, läs bara rubriken till det här inlägget! Nu måste jag sticka, hörs sen idag!


4 comments:

Kashaya said...

Vad är det för läppglans?=)

Kashaya said...

Kul, måste jag testa någon gång.=) Har ett läppglans från MUS som också ger samma effekt, visst inte heller att det hade plumeffekt men det har det.

BellA said...

Tack så mycket :) Kul att höra. Duu, snyggt skärp :)

sarah said...

var har du köpt de skärpet? ;D